domingo, 15 de janeiro de 2012

Jeg startede dagen igår, med at vågne kl 8 (pisse nedern), jeg ved ikke hvad det var kunne bare ikke sove. Når jeg var stået op, havde spist morgenmad og fået tøj på, tog jeg ned i centeret sammen med min mor. Jeg kunne virkelig ikke finde noget jeg ville købe for mit gavekort, så det må blive en anden gang jeg bruger det. Kl halv 4 hentede jeg Mina, og vi to hjem til mig. Vi var rimlig trætte begge to så vi faldt i søvn foran tvét. Vi lavede hjemmelavet pizza til aftensmad, det var skam meget lækkert. Da vi havde spist osv gik vi op og gjorde os klar til fest/hyggedruk. Vi tog bussen kl 22:17, til et stoppe sted der hed Søllerød park vest, da vi var stået af bussen mødtes vi med William og Tore, og følges med dem hen til festen. Alt i alt havde jeg en super dejlig aften, sammen med den dejligeste pige i verden Mina. 
Jeg er lige kommet hjem fra hold kamp, jeg vandt begge mine to kampe, og hele mit hold vandt alle kampene, så det er super. 














Lidt billeder fra igår!!

Sem comentários:

Enviar um comentário